SEWERYN LIPOŃSKI
16 lutego 2012
Każdy mógł zostać twarzą mistrzostw w Poznaniu. Zgłosiło się 156 osób – komisja wybrała kilkanaście. Wkrótce zobaczymy ich na billboardach.
O co chodzi? O akcję Pokaż się na UEFA Euro 2012. Zorganizował ją poznański Urząd Miasta. Przez kilka tygodni poznaniacy mogli nadsyłać swoje roześmiane zdjęcia, które mogłyby firmować turniej.
Komisja wybrała te najlepsze. Na 100 dni przed Euro 2012 – czyli dokładnie 29 lutego – zwycięzców zobaczymy na billboardach w całym mieście. Na razie nie znamy dokładnej listy zwycięzców. Jednak wiemy już kilka szczegółów: m.in. to, że najmłodszą twarzą Euro 2012 w Poznaniu będzie pięciolatek. Jest też starsze małżeństwo. Razem twarzy będzie 14.
To wyraźnie kolejna akcja mająca poprawić wizerunek Euro 2012 w naszym mieście. Bo w całym kraju bywa z tym różnie, o czym wspominałem dziś rano, powołując się na wyniki ostatniego sondażu tvn24.pl dotyczącego nastrojów wokół mistrzostw. A w Poznaniu dochodzą do tego zmagania z remontami i coraz śmielsza dyskusja, czy całe to Euro 2012 w ogóle nam się opłaca.
Ale bynajmniej nie zamierzam krytykować miejskiej akcji. Promocja czy nie promocja – odrobina luzu i uśmiechu nikomu jeszcze nie zaszkodziła :)
Spodobał Ci się ten tekst? Możesz go udostępnić: